Tupperware - återvinning!


Nu har det gått långt!! Jag har blivit så seriös att jag ska ha ett eget Tupperware-party i nästa vecka. :-) Hur många vuxenpoäng är inte det? :-)

Nu till nästa del om Tupperware. Mamma (som ideligen handlar nytt på Tupperware) hade rensat "lite" i skåpen där hemma. Hon samlade allt sitt överblivna på 2 STORA bord (staplat på varandra). Ni inser att det var MÄÄÄÄÄÄNGDER som hon rensat ut.

Iaf, så kallades alla töserna Hansson på familjesammanträdande under helgen. Vi töser gick sedan loss med sådan fart på Tupperware-sakerna att vi rensade dessa 2 bord på mindre än 5 min. Då var alla överrens att "om du tar den, så tar jag den och så kan ju...". Alla var supernöjda, ALLA utom Janne. "Var fan ska vi ha alla sakerna? Du har ju redan en gigantisk kartong på vinden med mängder av Tupperware som vi fortfarande inte fått in i skåpen".

Hahah, men visst är det helt fantastiskt!! Jag kommer troligen aldrig att använda sakerna. Och det mest roliga i det hela är att nästa gång är det säkert jag som rensar ur och kallar på familjesammanträdande. Då kommer systrarna och mamma, och gissa om vissa saker av hennes gamla, kommer tillbaka till hennes skåp. Gången därpå är det min syster som har rensat ut, och då är det jag som samlar på mig mina gamla prylar och tar hem dem till oss igen.

Snacka om återvinning!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0