Fortf felläkt- uppdatering

Igår travade jag skitnervös till farbror doktor och fick träffa en överläkare. I min tro skulle han fram med skalpell, nål och tråd men han satt frågande när jag sa detta till honom...

"Jag måste ju först undersöka dig och se vad som är problemet..." "Om jag ska skära krävs en OP-sal..."

Hallå?!?!? Undersökt är jag ju 3 ggr redan!!! Men förvisso var detta 3 eller 4 dörrar ifrån förra gången och kommunikationen kanske inte är den bästa mellan läkarna...!? Iaf sagt och gjort så undersöktes jag MEN denna doktor tror att det faktiskt är RÄTT läkt (sedan uppsprättningen förra gången) men att det är en ärrbildning som känns (den verken syntes eller kändes av läkaren) så nu blir det ändå en tur till Lund och en magisk maskin som kan se sådana ärrbildningar...

Jag ställer givetvis lite frågor till mig själv ang detta...
1. Är det rätt läkt (det har bara behövts lite tid)?
2. Är det förvirring som sker (2 olika läkare som känner och ser 2 olika saker)?

SKIT SAMMA, denne läkaren hällde in litersvis med bedövning så han kunde hålla på och undersöka hur mycket han ville. TACK snälla för smärtlindringen!!


Kommentarer
Postat av: PiaLotta

JA tack iallafall snälla doktorn att Jenny slapp känna alltihop! Vissa läkare verkar det soma tt de sparar på allt som kan vara smärtlindrande! Hoppas allt blir BRA nu! Och pussa på lillkillen Konrad från mig! (Ps, har pengarna kommit in som de ska för jacka o blus!?)

2009-12-03 @ 11:18:30
URL: http://piasparadis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj, ja då får vi hoppas att det verkligen är läkt rätt så du slipper hålla på med det där mer.



Hurra för smärtlindring!



Kram!

2009-12-03 @ 12:02:56
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0