Konrads 5-månader 15/12

Det är förvisso 2 veckor sedan Konrad fyllde 5 månader men jag måste ändå delge er vad han fick av moster Anna på sin dag. Han blev så himla häftig i sin nya stass. Tack Anna och kusin Edit. Som ni skämmer bort mitt lille underverk. :-)

Jag kan också berätta att Konrad hade gått upp 1,5 kg!! sedan 4-mån kontrollen så nu är det slutätit på nätterna tyckte BVC-sköterskan. :-) Knut Konrad Sergio var på 5 månaders kontrollen 69 cm lång och vägde 8855 g. :-)

Men kolla nu in bilderna på kläderna som han fick av sin moster och kusin. :-)



Byxor med hängslor och randig tröja i farfarsmodell. Kepsen hade han sedan innan, och även om den är grå, så tyckte jag han blev cool i den också. :-)





Detta fotot togs i söndags hemma hos Konrads mormor och morfar. Konrad är mycket glad för sin moster och vise versa. :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra D

Sötnos!

2009-12-31 @ 11:57:37
Postat av: Anonym

Vilken tuffing lille Konrad är. Hoppas ni får ett fint nyår. GOTT NYTT ÅR. Annika utanför Bokia.

2009-12-31 @ 14:37:44
Postat av: kana

Hej! God fortsättning på er, hopas ni har haft det bra i jul, men det har jag ju läst att ni har haft. Ja, vilket underbart år ni har haft. Det kommer mera. Nu får ni snart sringa efter honom när han börjar gå ,alla saker som man vill pilla på när man är liten och nyfiken. En underbar tid framför er hihihi.



Kram Kana

2010-01-06 @ 16:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0