**Bröllop och svart slips**



Imorgon är det dags för grannarna att gifta sig. Jag satt härromdagen och tänkte på detta bröllop och kom då att tänka på alla känslor jag hade inför mitt eget. Då fick jag en massa sprittande känslor i magen. Jag ser verkligen riktigt fram emot festen imorgon. Maria är dessutom sjukt snygg i sin klänning som jag varit delaktig i sedan dag 1 (augusti i fjol). Jag säger bara SJUKT SNYGG!! :-)

Janne, min älskling har köpt kostym och även han är sjukt, sjukt snygg!! Han valde en svart slips för att det är hur modernt som helst, men fick så pass många olika "borde du verkligen, är inte det begravning" osv att han idag valde att gå och byta den till en mer skimrande röd slips. Coolt. Allt klär ju en skönhet. Hahhaha. Han kommer att vara jättefin.

Värre kommer det vara för min del.

Hallå, jag är en 50- 52 i normala Jenny. Jag har problem redan att hitta kläder och värre är det ju nu när kalaskulan är rundare och större än normalt. :-) Iaf så har jag hittat en superfin kjol (mammakjol) och till detta kommer jag att ha en randig mammatröja. Säkert snyggt, MEN det är inte så där festigt liksom. Skit samma. Grannarna tycker om mig som jag är, och jag har faktiskt engagerat mig jättemycket. Jag hade redan en dress inköpt, men jag har värsta, värsta, värsta körningarna just nu och kan alltså på inga villkor ha stickat på mig (vilket var en stor del i förra tänka dressen).

Märks det att jag för första gången på mycket länge har klädesångest? :-)

Jag ÄLSKAR iaf min mage och skiter fullständigt i att jag för tillfället är rundare och mysigare än vanligt. Hhahahahah


Kommentarer
Postat av: Emma

Du é för go du :)

Bra att du skiter i sånt :) Det ska du göra oxå.

Hoppas ni får riktigt trevlig idag :)

Kram Emma

2009-02-28 @ 10:47:33
URL: http://emmastyson.blogg.se/
Postat av: Karolina

Har man inte rätt att kräva några härliga o fina magbilder nu???

Bara undra, det va ju ett tag sen jag såg dig och nu tycker jag det är på tiden att få se den fina magen :-)

Kram på dig

2009-03-01 @ 00:55:30
URL: http://tidigmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

F struntade i alla kommentarer om svart slips och körde det redan för ett antal år sen när du var toastmadam! Men tror nog att en skimrande slips också blir bra! Kram Malin

2009-03-01 @ 19:57:18
Postat av: Millan69

såklart du e finast av alla =)



kram

M

2009-03-02 @ 17:08:27
URL: http://millan69.blogg.se/
Postat av: maria

Ni var/är assnygga!! Och va faan,viktigast är ju att vårat barn mår bra och växer!!

Älskar er!

kram /maria BENEDIKTSSON

=)

2009-03-03 @ 12:40:26
Postat av: Maria (bm)

Men söta lilla du...Man ska få en stor mage när det bor någon där inne! Det är ju bara snyggt!

KRAM Maria

2009-03-04 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0