2009- VÄLKOMMEN!!





Då var det år 2009!!

Var blev 2008 av då? :-)

Vad har hänt under 2008 som jag gärna vill komma ihåg, alternativt gärna vill glömma?

Komma ihåg:
Började träna på Fysiken. Så himla skönt att komma igång.

Friade till Janne den 12 februari och fick ett JA. :-)

Renovering av vår skitfula furutrappa.

Edit Katrin (Katrin efter MIG) dopdag den 15 mars.

Tog min Magisterexamen i specialpedagogik den 5 juni, med ett VG som resultat.

Gifte mig med min Janne den 7 juni. Så himla kul det blev. :-) Var så himla svullen om fingrarna att jag fick ha grannen att kleta glidmedel på mitt ringfinger innan ceremonin. Hahah, egentligen kanske detta tillägg skulle komma under "glömma"? :-) Men nej, det blev så himla roligt av det hela så jag vill faktiskt inte glömma. :-)

Heter numera Hansson Vrbanic i efternamn.

Åkte till Thailand på midsommarafton. Vilken UNDERBAR semester!

Karnevalen.

Fast jobb på Ven.

Lönehöjning.

"Vann" rättegången mot Bauhaus.

IVF- försök Nr 1.

Blev GRAVID!! Underbart! :-)

Edits 1- årsdag (och skitmånga roliga stunder med henne under året).

Min underbara man som bjöd mig på Fanta i vinglas vid skålen till år 2009.

Vill glömma:
Farmor gick bort i mars.

Kom i konflikt med en krogägare och dess dörrvärdar som jag inte tyckte gjorde ett skit i ett slagsmål.

Ett antal psykutbrott i kombination med all medicin jag fick under hösten.

Ett antal skitlöjliga konflikter med Janne (oftast jag som börjar och kan inte sluta!)

Ett antal klumpiga kommentarer (är mästare på det- men har också förmågan att kunna be om ursäkt).

Den makalösa bilrenovering vi gjorde och som resulterade i en j*vla massa pengar och en fortsatt söndrig bil.

Bilmecken spelade sedan bort sin verkstad på ett parti kort!! (Detta är på riktigt!!)

Ännu fler märkliga hantverkare som pratar mer än de agerar. Sååååå trött på detta nu.

Badrumsrenoveringen Nr 2 (som blev skitbra) men som var extremt långdragen.

Ja, det var mitt år detta... :-)

Kommentarer
Postat av: maria

GAPSKRATT

Jag kommer ihåg glidmedlet i mitt badrum till din vigselring,messet av mig i nyfikhenhet när du friade,provning av min klänning när du var med som smakråd,när du läste biverkningslappen på sprayen mm mm.....

Du är så jävla rolig och den absolut bästa granne man kan ha! GOD FORTSÄTTNING!!!

kram /M

2009-01-01 @ 17:34:43
Postat av: Millan69

Tack så mycket gumman, vad du e snäll. =)

En jättekram till dej



Kramen

Millan

2009-01-02 @ 22:03:06
URL: http://millan69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0