Fallit dit igen... måste avvänja mig!

QuadraPop    

Jag trillade dit igen nu under jullovet efter ett uppehåll på nästan 1, 5 år! 

Jag skaffade mig en ny telefon och så fick jag veta att mina rekord från Quadrapop på min gamla telefon inte gick att föra över och då for Quadrapop-jävulen över mig igen. Nu har jag legat från morgon till kväll och Quadrapopat mig. Jag bestämde mig inatt för att försöka att inte spela mer. Jag menar, hur viktigt är egentligen skitbra rekord på Quadrapop?! Allvar? Hmmm, rätt viktiga tyvärr...

Jag menar 1,6 milj poäng skojar vi inte bort. Jag är BRA!! Dock på bebisstadiet då jag läste olika rekord på Facebook. Mitt rekord är ju smått pinsamt om man jämför. Hahahah, Typ 15 milj och så. :-)

Hur har ni det med ert behov av Quadrapop?


Kommentarer
Postat av: Teresa

haha så du har de spelet. Jag har Bubbel Bobbel. Spelar hela tiden. Så fort man har en ledig stund så sitter man där med mobilen... haha...



Lycka till Gumman :)

Kram

2009-01-07 @ 14:05:40
URL: http://sexigt666.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0