Var ärlig på msn- annars blockas du! :-)

Tillbaka till Ystad Krister Henriksson kommer att spela huvu

Ja nu råkar det vara så att en av mina kära kolleger är en väl anlitad statist till alla möjliga roller. Bla Omaprezol-överkroppen (med grönt äpple eller röd paprika) osv osv. I somras blev han anlitad av Wallandergänget i Ystad och är polis i den nya filmen som går på bio nu.

Givetvis är jag och eleverna jätteintresserade och tycker att det är superkul när kollegan berättar om hur allt gått till. En av eleverna skröt så mycket på msn att en annan som han hade addad, trodde att han lög och blockade min stackars elev som bara var ÄRLIG och berättade SANNINGEN! Dock fick vi alla oss ett gott skratt när han berättade... :-)

Jag och min man var och såg filmen i fredags i Landskrona. Först och främst så är bion i Landskrona så himla mysig om man jämför med andra salonger. Sen så var faktiskt den nya Wallander riktigt bra tyckte jag. Även om Johanna eller Ola inte är med längre, så höll filmen hög klass (även om ett lik rörde på ena ögat). :-)

Kommentarer
Postat av: Christin

Åh, vill se!

Kanske något för mig och M nästa helg, då han kommer till Örebro!

2009-01-18 @ 18:59:38
Postat av: Anonym

Alltså, nu har vi sett den. Och vi såg Vens andra skådespelare, Christer, men inte Magnus? Vilken scen?

Kram!!

2009-01-25 @ 17:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0