40+2 MVC och Jordgubbsplock

Ingen bebis idag heller. Dagen började med ett trevligt sms från ett par som fick en supersöt flicka på morgonen. GRATTIS E o J!! :-)

Sen var det dags för MVC besök. Det gick jättebra. Bebisens hjärtljud var 150 idag. Mitt blodtryck var också bra.

Sedan fortsatte färden till mamma och sedan till Vadensjö för att plocka jordgubbar. Jag tycker att det är så himla roligt att plocka saker, jag vet inte varför. :) Mamam plockade 17 liter på samma tid som jag plockade 5!!!!!!!!!!!!! Jag fick dock 2 av hennes. Så 7 liter jordgubbar rätt in i frysen. Jag var som en urlakad sill när jag kom hem, så mycket mer än så blev inte gjort.

MUMS, vad det är gott med jordgubbar!! :)


Kommentarer
Postat av: www.elliesdagbok.blogg.se

Hej Jenny!



Hittade hit till din fina blogg av en slump. Så fin. har nu scrollat igenom en massa. Vilken fin lägenhet ni fixat!!! KUl. Det stämmer verkligen det här med att "BOA".



Lycka till med bebisen. Hoppas h#n tittar ut snart för jag kan tänka mig att det e jobbigt med värmen. När vår Ellie kom var det en sval och skön sommar som tur var!



Ha det gott!

Kram Madde (cissis kusin)

2009-07-03 @ 17:17:41
URL: http://elliesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0