41+ 0 Min systers roliga klänning!

Idag har varit en spontan och rolig dag. Jag har förvisso mest i vanlig ordning legat framför fläkten i sängen... och spelat Quadra Pop. :-)

Iaf, min syster Rebecka kom på ett spontanbesök på eftermiddagen. Jag var bara tvungen att fota hennes klänning. Hahahha, jag har varit med om personer som lägger upp sina kläder med fästnålar (säkerhetsnålar) men ALDRIG med pins. :-)

Kolla här:



Detta är ett foto hemma hos henne där man ser klänningen så som det är meningen att vi ska se den...



När man tittar på insidan så kan man se en massa kul pins. :-)











Världens bästa grannar bjöd sen på wok. Jisses, detta är paradiset. Jag bara sitter och glor och får allt serverat. :-) Hahah, hur ska det bli sen som "icke-gravid"? :-)

När maten var avklarad kom Pernilla och Åsa på spontanbesök. Vilken rolig måndag. :-)

Kommentarer
Postat av: maria

Glöm INTE att du kommer få jobba & slita för oss efter Kondrad har kommit ut!! =)

Jag,Stefan och Janne kommer bara sitta och stöna och rulla tummarna och du springer runt som en galning

KRAM /M

2009-07-07 @ 07:07:35
Postat av: Jenny

Hoppas du mår bra och att bebis snart vill komma ut:o)



Ja, det är verkligen lyxigt hur bortskämd man blir som gravid. Men som din vän Maria skriver ovan så blir det nog andra bullar sen, hihi.



Kram!

2009-07-07 @ 10:30:30
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0