41+ 3 (+10) Karnevalsyra i Landskrona!!

Jag tror att detta är den första karneval sedan jag blev Ordningsvakt för exakt 10 år sedan som jag INTE arbetar. Det känns... MÄRKLIGT!!

Jag och Janne ska strax spatsera runt en timme eller så. Mitt mål är egentligen ngn god mat på hemvägen! Hahahah

Är det KARNEVAL så MÅSTE man ut. Gravid i 42:a veckan eller ej! :-)



Ps. Detta är INTE jag utan en extremt snygg sambadanserska. :-) Guldskorna går ju inte heller av för hackor. Normalt sätt går jag runt i sådana här skor på Karnevalen:



Mina gamla Magnumkängor som blivit riktiga trotjänare. :-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Förlåt för min dumma kommentar idag, hur många sådana får du inte! Bebisen kommer när den är redo! Men jag tycker synd om dig om du ska gå mycket längre. Snart dags för dig att krama bebis, spännande! Tänker på er och stort lycka till!!

Kram Malin med sommarflickorna

2009-07-09 @ 20:19:46
Postat av: Jenny (jag själv)

Malin, vad sa du som jag skulle tycka vara dumt? Hahah, jag minns inte alls ngt som du sa som jag tyckte var knäppt överhuvudtaget! Hahahah

2009-07-09 @ 21:25:48
Postat av: Jenny

Bebis gillar nog samba:o) Gissar att du dansade lite du också, hihi.



Kramar!

2009-07-09 @ 21:38:10
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: ANNA

Nu vill jag bli moster!!



KOM IGEN BEBIS! VISA DIG!!



;)

2009-07-09 @ 22:14:50
Postat av: Camilla

Hej. Det här med att dansa samba, jag såg dig nere på karnevalen igår Jenny & tyckte nog allt att din gång höll lite sambatakter;) Sorry kunde inte låta bli, du är verkligen jättefint gravid:)

Ha en bra dag. ha lite sex vet ja så kanske bebis kommer snart, som om ni inte prövat allt redan, sex, vindruvor, lakrits, popcorn.......you name it.

2009-07-10 @ 09:40:31
URL: http://millan-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0