41+ 5 (+12) Karnevalståget och Cabare Mix!

Jodå, denna svenska haltade och vankade iväg för att se Karnevalståget från en vy jag typ aldrig tidigare skådat, nämligen från åskådarplatsen. Jag är ju alltid med i tåget annars... dock som ordningsvakt. Hahahah, och inget annat. :-)

Vädergudarna fanns på plats och tåget var superfint. Jag är så himla känslig för tillfället så när Cabare Mix (Landskronas egen stolthet) kom förbi och alla hurrade och applåderade kände jag hur mina tårar började komma. Av glädje och stolthet. :-)



Kolla denna länk. Det är så himla härliga foton på dem. :-)

http://www.tagesnightclub.se/cabaremix/

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var trevligt att ha dig med igår! Alltid lika kul att träffa dig!

Måste säga att jag är impad av ditt bloggande just nu. Härligt tempo!

Tänk positivt, snart snusar du bebis, din egen bebis!

KRAM

2009-07-11 @ 21:27:05
Postat av: Teresa

Håller med dig om att de är helt underbara :) Lika skoj varje år att jobba på Tages när de är där och uppträder :)



Jenny du är en pärla av desslike som bara orkar stå ut med den smärta du har i ryggen och ändå orka dig ner på stan :) Många hade jättupp redan vid denna tiden. Nej dax för den lille att titta ut så vi har något att hälsa på :)

Kramizar :)

2009-07-12 @ 12:44:20
URL: http://sexigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0