42+ 1 (+15) VECKA 43!!!!!!!!!

Det är jag och elefanterna... :-)



Jag och Janne hade en inbokad tid på förlossningen imorse. Först fick vi lyssna på bebisens hjärtljud i en sån där apparat med gummiband om magen. Sen var det dags för läkaren att läsa av resultatet samt att göra ett ultraljud för att sedan göra en ny omgång med hjärtljudsapparaten. ALLT var sååååååååååååååå bra med bebisen. Läkaren menar att vi ger bebisen några dagar till, så nu ska jag på kontroll varannan dag vad jag förstod. INGEN igångsättning för min del då bebisen mår bra och alla ser fint ut. Jag tycker det är rätt bra. Har jag väntat 15 dagar, kan jag vänta ett tag till. :-)

Som sagt var jag ju själv 3, 5 v sen en gång för läääääängesen. :-)

Kommentarer
Postat av: Sara (okänd läsare)

Blir det inte igångsättning snart?

2009-07-14 @ 11:57:10
Postat av: Hanna

Precis min fråga! När blir du igångsatt? Jag skulle ju ha blivit det v 41+0 om inte Adelia bestämt sig för att komma ut. Tänk, vi hade samma BF - nu är Adelia redan 2,5v gammal. :) Förstår att det måste vara jättetungt för dig nu! Jag kollar in här varje dag & håller tummarna för att ngt ska ha hänt! Stor kram & lycka till! :)

2009-07-14 @ 15:02:02
URL: http://minivf-resa.blogspot.com
Postat av: Susanne

GRATTIS till er och er lille pojke. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;). Då blev det ju ingen Märta, vad blir det nu då?



Nu börjar en ny tillvaro, lycka till och njut.



Hälsningar / Susanne L från Karlslundskolan

2009-07-15 @ 22:39:41
Postat av: Anonym

GRATTIS till er lille son. Så söt han är! Hoppas du var nöjd med mina kolleger. Måste få höra sen hur det gick. Ta hand om er nu och njut...

Kram Maria

2009-07-15 @ 22:40:35
Postat av: Jenny

ÅÅÅHHHH!!! Ser på kommentarerna ovan att ni fått bebis nu:o)



GRATTIS!!!!!!!!!!!!



Underbara nyheter. Ser fram emot att få höra allt sen.



KRAMAR I MÄNGDER TILL FAMILJEN!

2009-07-16 @ 19:12:45
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Emmajönsson :)

GRATTIS , äntligen :)

såg kommentarerna så roligt .

hoppas det gick bra och bebisen är frisk och mår bra .

grattis igen :) kramis

2009-07-16 @ 19:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0