Bebisens SKÖTBORD- fixat och trixat! :-)



Jag har bara hittat ETT enda skötbord som jag verkligen ville ha, men så klart var det i FEL färg. Så vad gör man då?

Använder fantasin så klart. Hahahah

Jag köpte IKEAS skötbord som på bilden ovan, äkte dirket hem till mamma och pappa och satte mig på deras gräsmatta med min slipmus i högsta hugg och slipade ner alla delar. Detta tog 2 hela dagar i stort sätt. Sen använde jag min fantasi och betsade hej vilt alla bitarna hemma i köket medan Janne fixade och trixade med lackfärg på 2:a våningen (jag fick inte vara där då!) Janne var mycket bestämd på den punkten och jag har stora problem att inte göra något så jag fixade med skötbordet.

När Janne "kom på mig" satt jag med munskydd!! och betsade som bara den. Så här såg det ut under tiden...







och då här blev resultatet. :-)



PRECIS så jag ville ha det. :-)

Tror ni att bebisen blir nöjd? :-)

Kommentarer
Postat av: Karro

Ahhaa, nu vet jag vem ja ska anlita som möbelfixare när ja ska ha mitt nästa barn! Skit bra!

Fint de blev! Åååå så mysigt med bebisrum! KRAM

2009-06-07 @ 22:00:02
URL: http://tidigmamma.blogg.se/
Postat av: Karro

Ahhaa, nu vet jag vem ja ska anlita som möbelfixare när ja ska ha mitt nästa barn! Skit bra!

Fint de blev! Åååå så mysigt med bebisrum! KRAM

2009-06-07 @ 22:00:21
URL: http://tidigmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för de fina kommentarena hos mig:o)



Ja, vi har verkligen haft tur!!! Tänk att det snart är dags för er bebis att titta fram:o)



Superfint skötbord efter renoveringen:o)



OCH GRATTIS PÅ BRÖLLPSDAGEN!!! Ni är ju helt galet söta ihop:o)



KRAM!!

2009-06-08 @ 11:33:28
URL: http://barnlangtan.bloggagratis.se
Postat av: Anna

KAN DU FIXA VÅRT OCKSÅ???



Supersnyggt!

2009-06-08 @ 19:22:17
Postat av: Malin

Verkligen snyggt jobbat Jenny! Du är minsann duktig på det där!

2009-06-09 @ 19:37:11
Postat av: Åsa

Yo! Om du hittar en bra karl till mig innan ni är färdiga med skötbordet så tar jag det sen. Eller kan Maria fortsätta med blöjor i all evighet? ;)

2009-06-16 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0