PREMIÄRGRILL med ny WEBER- grill

Jisses vad tiden den går.

Vi är nu på sluttampen i vår renovering och nu är det mest sånt där småttigt som ska göras, men också det som är mest pilligt och som tar mest tid. Men men... vi lät bli klara... någongång. :-)

Oavsett vilket så var vi på Bauhaus igår och shoppade en bänkskiva till Jannes hemmafixeri i form av en Mediabänk som troligtvis kommer att bli skitbra. Mitt i detta så sprang jag på en grill som jag såååååå gärna ville ha. Janne var också trött på vår gamla, så sagt och gjort så kom vi hem med en styck Weber- klotgrill.

Nu har vi precis haft vår premiär, jag och Janne. Så hiiiiimla mysigt var det. Skitgott också för den delen... samt KALLT blev det så Janne hämtade vars en filt och det var jättemysigt.



weber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0