Rå om varandra...

Tro det eller ej... följande hände i helgen:

Jag och Janne håller som bekant på med det sista i renoveringen på 2:a plan. Allt det där småttiga som bara måste göras för helhetens skull. Allt är rörigt och känns allmänt jobbigt. Som tur var så hade världens bästa grannar bjudit in oss på middag på kvällen, så vi behövde icke bry oss om matlagning.

Nåväl, efter att ha hållt på oavbrutet i flera timmar bestämde vi oss för att sätta oss på terassen ett tag. Vi satt där och njöt av kvällssolen. HÄRLIGT!! Då såg jag att Janne hade torrsprickor under sina hälar. Jag fick tag i en fotfil och gick loss på hans hälar. Dessa blev mycket fina. Jag kommer ju aldrig att glömma Thailändskorna som filade och putsade på hans fötter i Hua Hin. Hahah, en underbar syn. :-) Oavsett vilket, så när jag väl var klar, så kände jag också för en liten behandling. Påpekas bör är att jag på inte alls har problem att röra andras fötter, medan Janne är min totala motsats. MEN Janne övervann sin rädsla och började fila han med. Så nu sitter vi här med mysiga, lena hälar ska ni veta. :-)

Stor and Resa Svensk Fotfil in colors Lingonberry, Snow and Sea

Kommentarer
Postat av: maria

Sicken rôta!!

Tänka sig att vi oxå har världens bästa grannar!! =)

kramar/M

2009-05-13 @ 09:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0