Fredag den 27 november... tand nr 2!!

Jodå, visst är det så...

Först fick jag ett sms från Emma att Konrads kompis Tova (Emmas dotter) fått en tand. På ngt sätt har Konrad och Tova verkligen följts åt i utvecklingen, vikt och längd och ALLT. Jag tror på fullaste allvar att det som max ha skiljt 200 gr eller så när de vägts vid de olika kontrollerna. Tova var först med att vända sig och Konrad var först med en tand. :-) Men jodå, så klart var det väntat att Tova skulle få sin första tand för som sagt, de verkar utvecklas lika...

Timmen efter sms:et fick Konrad tag på mitt finger (han är som en huggorm) och tuggade till... REJÄLT... fy för den lede vad det kändes. Jag ryckte tillbaka fingert och var tvungen att kolla efter. JODÅ, TAND nr 2!! :-)

Det är inte annat än lite varsamhet vid amningen numera... hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0