Måndagen den 23 november- Konrads första tand!!

Jodå, ni läste rätt!

Konrad, 4 månader- 1 vecka- 1 dag gammal!

Han "högg" tag i mitt ena finger när jag bytte hans blöja. Så där lite busigt liksom. Och hör och häpna om jag blev förvånad när jag kände något vasst i nederkäken på gossebarnet. Jag kallade på Janne, och JOVISST var där en liten söt tand på väg ut.

Den lille rackaren! :-)

En kvart efter att vi hade hämtat oss från denna nyhet, valde dessutom Konrad att flertalet gånger vända sig från mage till rygg och från rygg till mage i sängen. Janne måste ha dresserat honom!! :-)

Här händer det grejer ska ni veta!! 


Kommentarer
Postat av: Sara & Sixten

GRATTIS Kondrad till din första bissing! Nu tar du det lugnt när mamma ammar dig! Än så länge kan jag inte se minsta tendens till några tänder hos Sixten så jag är fortf. lite chockad av att "lille Konrad" redan fått sin första tand! Jag hoppas att ni alla tre mår bra?! Har ni lust att ta en promenad i nästa vecka så kan jag & Sixten nästan när som helst! Kram

2009-11-27 @ 09:57:47
Postat av: Jenny

Åh va roligt, en liten tand:o) Och vända sig på samma dag,hihi.



Pussa honom från mig och Elvin.

2009-11-27 @ 11:55:33
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: krim

2010-06-12 @ 16:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0