Dop på Konrads 100 levnadsdag

Konrad döptes den 24 oktober, vilket inte bara är FN-dagen utan också Konrads 100 levnadsdag!

Konrad var på supergott humör hela dagen. Hör till saken att det var superbästa prällen Ulf Abrahamsson som döpte vårt lille underverk och Konrad gillade honom lika mycket som jag och Janne. Konrad försökte ett tag att bläddra i prästens bibel. :-) Festligheten efteråt gick också superbra. Jag, Janne och Konrad somnade gott på kvällen.

Bilder kommer... Jag tog inga egna och väntar på att mina nära och kära snart mailar över till mig. :-)

Kommentarer
Postat av: Jennie Lindberg

Härligt att läsa om vad som händer hos er,skicka gärna en bild på dopet så man får se hur fin han var.

Duktig du är som stod ut skriket!

2009-10-28 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0