Konrads kompis Sixten är sjuk

Idag av en händelse kom jag att läsa Sara och Sixtens blogg. Då visar det sig att under de senaste dagarna, när jag varit så himla upptagen med förberedelserna inför dopet, handlat, dukat, fixat, donat, gjort hjärtan av cernitlera, jagat pumpor, handlat igen... När jag varit som mest EGO och bara tänkt på OSS, OSS och OSS...

...så har Sixten blivit jättedålig. Han har fel på sitt hjärta och måste opereras på onsdag.

FY F*N vad ORÄTTVIST!!!!!

Så klart att Sixten kommer att blir superduperfrisk så att han kan busa med Konrad och de andra killarna. Jag skickar alla mina positiva tankar till Sixten. Jag ska be mamma Sara att PUSSA och KRAMA Sixten 1 miljon gånger från mig, Janne och Konrad.

http://sixtenjustus.blogspot.com/

[image-upload-106-700211.jpg]

Sara, jag lånade denna superfina bild på er. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0