ÖRESUNDSKLINIKEN

I november i fjol var jag på det "sista" ultraljudet på Öresundskliniken. Det konstaterades då att det fanns 1 levande foster i mig. Jag fick med mig en lapp om att återkomma under vecka 20 och berätta hur det gått, samt att höra av mig efter förlossningen med en ifylld lapp (statisitk osv) som de skickade med mig. I vecka 20 skickade jag ett brev till de underbara sköterskorna och när väl Konrad var född fyllde jag i lappen som skickats med mig hem. Tyvärr så hoppade inte lappen i ett kuvert och ner i brevlådan av sig själv, utan den blev liggande på skrivbordet. Och där låg den tills Janne städade undan den och satte den i en sådan mapp för papper. Alltså blev jag inte påmind varenda dag av lappen. I förra veckan kom en påminnelse från Öresundskliniken och jag skickade lappen tillbaka till dem BUMS! :-) Jag skrev också att jag hade bloggat om kliniken och att jag varmt kan rekommendera dem. Detta står jag givetvis för. Jag har sällan eller alddrig blivit så väl bemött på en klinik som där. TACK SNÄLLA, UNDERBARA sköterskor, läkare, assistenter för ALL HJÄLP för att jag och Janne skulle kunna bli gravida. TACK!

http://oresundskliniken.com/svenska/vi_pa_kliniken/medarbetare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0