Godkänd och klar för ytterligare 3 år som ordningsvakt

Då var man godkänd och kan man gott samvete arbeta ytterligare 3 år som ordningsvakt. HÄRLIGT! :-) Jag genomgick de fysiska aktiviteterna som man MÅSTE göra nu i tisdags. Brösten fylldes snabbt och jag fick snabbt ut och pumpa under lunchrasten (som också var den enda rast vi hade under hela dagen). Jisses, för det första... 40 kg!!!!!!!!!!!!!!!!! upp sedan förra sommaren och sen har jag ju inte satt min fot på gymmet sedan den 1 okt i fjol. Men men, det fanns lite flås kvar i Hansson och en jäv*la massa vilja, så det gick galant. Jag fick förvisso höra av en av instruktörerna att jag hade SVAMP-armar (detta betydde att jag inte sträckte på dem tillräckligt) och detta eggade mig hela dagen att göra mitt yttersta för att stäcka upp hela mig.

Bästa vännen Frank var också medverkande denna dag vilket var skitkul. :-) Ryktet som slog ordningsvaktsvärlden för en 7- 9 år sedan eller så om att jag och Frank var ihop, hade visst inte riktigt släckts. Mr X (en ordningsvakt från någon byhåla någonstansifrån) frågade Frank väldigt intima saker om vad vi gjort och inte gjort och Frank sladdrade så klart bums för mig. Jag hade, och har, ingen aning om vem denne Mr X är. Jag tittade honom i ögonen och frågade var han hade fått detta skitrykte ifrån men Mr X blev så generad att han inte vågade titta tillbaka. Så höll han på resten av dagen. Hahahah. Ni som tror att kvinnor sladdrar mest.... NO WAY!!! Då har ni aldrig haft med vissa vakter att göra. SUCK!!!!

Nåväl, förrutom att bästa vännen Frank var med på utbildningen så träffade jag också andra kul människor. Med tanke på att min dag började 03.11 på morgonen så kunde dagen ha gått käpp rätt... men icke. Jag var så extremt lättroad. Ordningsvakten Z med en burk brylkräm i håret samt lockar i nacken fick igång mig direkt på morgonfikan. Han måste ha trott att jag var smått hysterisk, men jag skrattade typ åt allt han sa. Kul typ. En player, men dock. :-) Z var skitkul och dagen slutade med att vi addade varandra på Facebook.

Det bästa av allt var sedan att komma hem till Konrad. Jag trodde att han hysterisk skulle kalla på sin mamma av längt, men han och Janne hade haft en riktigt mysig och gemytlig dag så de hade knappt saknat mig verkade det som. Hahahah

Nu ska jag bara i uniformen också... sen är det dags för att jobba nattetid igen. :-) JIIIIHAAA! :-)

brylcreem.jpg

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! Gud vad gött, och MYSIGT att komma hem till två goingar efter en tuff dag.



Kram Sara

2009-09-25 @ 10:51:56
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0