Förskola för hela slanten

Konrad har fått dagisplats. FEL! Det heter inte dagis längre. Det har det inte gjort på himla länge, men jag tycker ändå att det är ett mysigt ord liksom. Vi börjar om. Konrad har fått förskoleplats på en förskola som heter Lundegården, avdelning Surre i Landskrona. Jag blev KÄR så fort jag kom in på avdelningen. KÄR i personalen. Fullständigt ljuvligt ställe. Alla är så glada och tar emot oss med stora famnen. Fröken Mia som är Konrads inskolningsansvarige är en fullständigt härlig person som jag verkligen känner att jag kan prata om allt med. Helt och hållet genomhärlig. Och snygg. Hallå, kan man vara både trevlig och snygg?? Jodå, fröken Mia kan!! :-)

HEJA Lundegården!!

http://www.landskrona.se/Pages/Page.aspx?pageId=7368&versionId =1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0