"Konrad kastare"

Jag är i ett dilemma. Konrad kastar saker. Han har kastat ett antal saker upp på bordet som tenderat i att mina jultomtar ramlat och gått sönder. Detta i sig är en förlust utan dess like. Konrad kastar allt. Och han kastar hård. Och långt. På förskolan säger personalen att "det alltid finns en kastare i en barngrupp". Precis efter att fröken sagt dessa kloka ord fick hon en grukbit i pannan. Kastad av VEM? Konrad så klart. Jag vet inte riktigt om jag ska blir arg eller vad jag ska bli, för han kastar dessutom skitbra. Långt och med snärt liksom. Jag tror att han kan bli riktigt duktig på "kast med liten boll" sen på friluftsdagarna i skolan! :-)

Han är även mycket duktig på att kladda... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0