Alla HJÄRTANS dag

Jag skiter fullständigt i att detta med Alla HJÄRTANS dag är likt många andra "högtider" totalt komersiellt. För mig är det en dag som jag VILL fira med en extra liten present. Iår inföll dessutom dagen på en söndag, så vi började dagen med en mysig frukost och paketer till Konrad.



Konrad fick en tamburin. Janne gick igenom den minutiöst så att det inte skulle finnas några lösa delar.



Som allt annat så åkte även Konrads tamburin in i munnen. :-)



Sen så fick han en ny MOLO dress. Mest mamma Jenny som brydde sig. Konrad diggade sin tamburin mer. :-)



På eftermiddagen träffade Konrad kusin Edit och fick en jättefin leksaksresväska av henne. Att se Konrad och Edit tillsammans är något av det gulligaste som finns. Edit är så fin vid honom och sitter och pussar på hans hand och pussar på hans huvud. Konrad drar mest Edit i hennes hår eller försökter bita henne i näsan. Men hon har sånt tålamod så det är nästan inte klokt. Hahhaha Så söta de är!!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det hoppas jag banne mig. ;)



Kram

2010-02-16 @ 20:35:56
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Sara

Hihi, tack för tankarna. Känner mig väldigt positiv och lugn för stunden. :)



Och du, fy fasiken vilken söt liten kille du har. Man vill ju bara krama honom!



Hoppas allt är bra annars med lilla familjen!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

2010-02-23 @ 19:20:11
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Sara

TACK så jättemycket vännen!

KRAAAAAAAAAAAM

2010-02-28 @ 21:38:44
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0