Simtest

I tisdags gjorde jag och en annan simtester på Citadellbadet i Landskrona. Dessa tester måste göras för oss som ska jobba extra på badet. Jag har ju sagt att jag kan hoppa in lite extra ifall någon är sjuk eller liknande. :-)

Iaf, sagt och gjort så dök vi ner i hoppbassängen (5 m) och hämtade lite pinaler. Bogserade och simmade. Ja, och hela detta kalaset tog väl 15 min att göra. hahahah Simning är ju den enda sport (med undantag för skytte) som jag faktiskt hanterar med bravur.

Eftersom att jag blev som barn på nytt i hoppbassängen så dök vi och hade oss. Vi hade riktigt kul.. tills jag förstod att jag hade fått vatten bakom trumhinnorna som på inga villkor ville ut därifrån. I fredags var jag tvungen att gå till läkaren. jodå, trumhinnan "buktade" lite?! vad betyder det? Skit samma, obehagligt är det. Det knakar och har sig, men inget vatten kommer ut. Hur ska jag göra?! Jag håller på att bli tokig!! (Den bjöd jag på!) :-)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan hoppsan, hur står det till med er? Hoppas ni har en härlig sommar och semester. Det är så tyst här, saknar dina inlägg:o)



Kram!

2010-08-12 @ 20:54:15
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0