Överraskningshelgen

Jodå gott folk, förra helgen blev lite utöver det vanliga.
Konrad hamnade hos mamma och pappa och kunde inte snabbt få iväg oss (han ÄLSKAR att vara där). Det blev en utedag DELUXE! Han älskar att vara utomhus och vid 19 hade mamma tvingat in honom för kvällsduschen. Behöver jag säga att han sov 19,15 och inte vaknade förrän 7.30 dagen efter?? :-)
Nåväl, Janne tog mig först hem igen för att packa väska?!?!?!! och sedan bar det iväg... till Helsingborg. Väl där visade det sig att vi skulle checka in på Hotell Kärnan precis mitt över Knutpunkten. LJUVLIGT!!!! Det första jag tänkte var: OH YES!!! Som jag längtar tills frukosten imorgon bitti. :-) Vi mer eller mindre bara slängde in väskorna på rummet och sen bar det direkt av med färjorna till Helsingör. I Danmark strosade vi runt och myste riktigt rejält i det vackra vädret. Vi valde till slut en Thairestaurant för en välbehövs Kyckling Chachewnötter. Ja du milde vad gott det var. Vilken dag!! :-) Väl tillbaka på hotellet i Helsingborg var det godispåse och film på rummet som gällde. Behöver jag säga att jag gärna gör om detta???? :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0