Bredbandsson ☆☆☆ JA TACK!!

När vi flyttade hit till vår nya kära bostad så frågade jag runt lite på måfå vad folk i området har för internetleverantör och fick då höra Bredbandsson. Jag anlitade firman (eller hur man säger) och bad även om att få ha telefonen via dem.

I fredags ringde Maximiliam (bara namnet är ju så gosigt att det knappt är sant) och berättade att min telefongrej (för att komma ut på stadsnätet) var kommen och att jag kunde hämta ut den närsom. Kanon. När jag ändå hade Bredbandssonsmannen i luren så ventilerade jag ett par frågetecken varpå han svarar:

"Vill du så kommer jag kostandsfritt hem till dig och din man och kikar på vad du menar. Om du vill det så kan jag ta med telefon (grejen) och koppla in den till er också?!"

HALLÅ?!?!? Existerar sån här service??

Maximiliam var hos oss ikväll och fixade till allt. Jag är mållös.

Till Bredbandsson kan jag bara säga: TACK, TACK och TACK. Jag kommer att rekommendera dem till alla som jag känner.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

http://www.bredbandsson.se/




Kommentarer
Postat av: Tuva

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :D

2012-03-18 @ 20:23:56
URL: http://hemförsäkringidag.se
Postat av: Jenny

Hej hopp!!

Tack för ditt inlägg. De flesta brukar skälla på mig att jag inte uppdaterar så ofta. Jag har haft lite för mycket i huvudet... :-)

2012-03-31 @ 15:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0