Har börjat tvånga!

Jag har i alla tider hånat 1. min man för att han tvångar och måste göra saker i en viss ordning och sånt, 2. min rektor för att han städtvångar (vi städade en gång och då städade han efter mig där jag precis städat).
Iaf, i morse när jag hade lämnat Konrad så hade jag hans lilla häst i handen samt så låg hans dinusaur i bilen. Jag la båda två i olika fack i det skyddet som vi har för att skydda sätet för bilstolen. När jag hade gjort det kom jag på att hästen nog hamnade upp och ner, alltså med fötterna uppåt. Jag var tvungen att ändra den så att den stod på fötterna. Jag gjorde likadant med dinosaurien. När jag väl hade gjort det så vände jag båda djuren mot varandra så att de kan prata med varandra medans de är i bilen och väntar på att Konrad ska leka med dem igen.
Vad händer???
Shetland Pony

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0