Jenny är trött- men glad

Jag har pluggat, pluggat och pluggat i ett år nu. Den senaste terminen har jag pluggat på heltid och arbetat heltid. Detta ska jag göra ytterligare en termin. Jag orkar inte ens en gång tänka på att jag inte orkar, så jag skiter i det. Jag kör på! :-) Det är ju också som så att jag är en plugghäst och haft högsta betyget på samtliga tentor från Växjö (matematiken). Hur det går på bilden vet jag faktiskt inte, för jag har fortfarande inte fått några kursbetyg därifrån. Jag gillar bilden och tycker att det är jättekul. Till våren ska jag läsa både svenska och bild.
 
 Min äggtempera.
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jenny, du äger...
bara du lyssnar till ditt hjärta och din familjså kommer du attklara det.
Du är en ycket speciell person <3

Svar: Du är så söt Åsa!!!! :-)
Jenny vakt

2013-01-08 @ 07:23:35
URL: http://bildlararen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0