2011- positivt och negativt

Positivt:
* Började jobba 100%
* Konrad har världens bästa dagis- jag behöver aldrig oroa mig
* Flyttade till en jättefin lägenhet i "väntan på ngt nytt"
* Fortsatta uppdrag från Malmö Högskola
* Blev moster till Ines i april. Hon är så söt att jag nästan svimmar.
* Har ett arbete som jag älskar och har aldrig söndagsångest!
* Köpte helt ny bil som hämtades 1 april
* 2 veckor på Kreta med min älskade familj
* 1 vecka på Ven
* Blev med hus i Drottningen som blev vårt den 29 september
* Renovering som blev klockren
* Hantverkare som vi kunnat lita på till 100% hela tiden. SÅ LJUVLIGT!!!
* Inflytt den 18 november
* Julafton på Drottninggården 160
* Har behövt VAB:a 5 dagar på ett helt år, varav jag har tagit två av dessa dagar. Jag menar att "bara" 5 dagar är väldigt positivt. Vad jag har förstått är det vanligt att många barn är sjuka betydligt mer *vågar knappt skriva det*
* Frisk och kry familj
* Har en familj som hjälper till helt fantastiskt mycket med både hem och Konrad ifall det behövs
* Har världens bästa vänner
* Fick besked att jag kommit in på matematikutbildning på Linné i Växjö



Negativt:
* Fortsatt klabb med ett husköp där huset var fullt av radon *NEJ TACK till det huset*
* Energi-snyltare
* Vår ekonomi är i botten (har inversterat allt i huset)
* Stress på jobb
* Stress ang lärarlegitimation 
* Lönehöjningen
* Mickes bortgång
* Brist på energi så att jag inte orkar jobba som OV
* Konrad sprang rakt in i en cementpelare på dagis och säckade ihop- akuten direkt och han var helt OK (positivt)
* Mormor bröt armen på mitt kalas i april
* Mormor fick en stroke i somras



Kommentarer
Postat av: Anna

2011 var ett kanonår!

Bäst hos mig var underbara lilla Ines.

KRAM



2012-01-01 @ 19:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0