250 000 kr har jag förlorat pga dåligt utfört hus-kontrakt

Så ligger det till. FY F*N!


Kommentarer
Postat av: Häljarpare

Hej! Surfade bara förbi av en händelse. Jag känner med dig! Detta måste vara fruktansvärt för er.

Är det försent att köpa huset? Jag menar, kan inte radon i hus stoppas av te.x ventilerad platonmatta?

Det kostar kanske mindre än 250 000? Och om det kostar 250 000:- så har ni iaf placerat dessa pengar i huset.



2012-03-25 @ 22:01:34
Postat av: Jenny

Hej! Sorry för sent svar...



Nej, jag skulle aldrig i hela mitt liv köpa ett radonhus. Jag måste tänka på vår son!! Det var just därför som vi valde att ha en klausul i kontraktet kring just denna punkt. Det är så fruktansvärt att det inte är klokt hela denna soppa.



Hur reser man sig efter detta??



Tack för ditt inlägg.



Mvh Jenny.

2012-03-31 @ 15:45:27
Postat av: Maria Benediktsson

Hej Jenny!



Såå tråkigt att läsa! ;(

Hoppas ni alla mår bra dock!



Kram

/Maria

2012-04-11 @ 19:23:17
Postat av: Jenny

Kära Maria,

SÄG när jag gjorde en bra affär senast!!! Det börjar bli en fars detta.



Tur är att jag har mitt goda humör samt en son som är helt ljuvlig. :-)



KRAM från mig.

2012-04-15 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0