10-1= 9 naglar

Jag 'skulle bara' innan jag skulle iväg till världens bästa Jana och fixa mina naglar.


'Skulle bara' innebar att snabbt lägga in frysvaror i frysen och då på något märkligt sätt, satte jag hela vänster tumnagel rakt in i något och vips var den mitt av. Hela lacken och nageln... 

Tur att jag skulle till Jana 2 timmar senare.

Mög, f*n, hel*ete. Så onödigt. Nu går jag runt med ett plåster på min tummetott.

Men seriöst. Det är mer en känsla av obehag än av smärta. Det är nu man inser hur ofta man använder sina fingrar. 


Nåväl, sagt och gjort. Ner om Jana som plåstrade om mig och gav mig lite hopp om att 'det läker nog på någon dag'. 😃👍🏽😂❤

Denna bild bjuder jag på. 😂😂😂

När jag ändå var hos Jana var jag ju bara tvungen att kolla in de nya kläderna som kom in i veckan.


Så snygga shorts. Det blev ett par. 😃

Och ett par svarta. Och en klänning och en... men säg inget till Janne. 😂😂😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0