2013 Bildstudier

 
Nu kör vi. För att komma ihåg vad sjutton jag gjorde 2013 har jag varit tvungen att gå tillbaka på Instagram "jennyvakt" och på min FB. :-)

Jag började året med att ta examen från Linnéuniversitetet i Växjö. Jag hade nu hunnit bli gråhårig. På riktigt!

Jag fortsatte mina bildstudier på Mah där jag bla kom att studera tillsammans med Åsa Fant Perdsjö. Denna dam såg jättetuff ut och jag var lite rädd för hennes pondus i början. När jag väl lärde känna henne, vägrade jag släppa henne (ännu idag). En fantastisk kvinna. Inte bara vacker och smart, utan dessutom sjukt vacker och sjukt smart. Och ett hjärta av guld. Hon har ett fantastiskt driv också och har skrivit bedömningsstödet "Tummen upp" i bild, samt har en väl besökt blogg om sitt ämne. https://bildlararen.com/

Tack Åsa för att jag fick äran att lära känna dig.

 
Mina och Åsas tassar. :-)
 
 
 
Min edxamination. Hållbar utveckling. Mjölkpaket. Plansch. Säljande text. Frågor på det? :-) Jag fick VG.
 
 
På hösten det året började jag studera i smyg. Jo ni läste rätt. Jag hade lovat min chef att inte studera mer, men när Bild 31-45 hp kom på tapeten kunde jag inte motstå och sökte. Och kom in. Sagt och gjort så studerade jag 15 hp i smyg. Chefen blev inte varse förrän jag var tvungen att be om ledigt för att examineras...
Vi har kommit över det nu! Jag och chefen.
 
Jag fick VG på de sista 15 hp också för kännedom. :-)

 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0