Beijing påsken 2015

 
 
 
 
 
Jag, Anna, mamma och pappa valde att åka med ett gäng sköna typer med Krille och Susanne i spetsen. Krille kan Beijing likabra som jag kan Landskrona. 
 
Jag och Anna på utresan. Det blev en intressant mellanlandning i Zürich där det var 'lite skakigt' kan meddelas.
 
 
jag behöver väl inte förklara att Kinesiska muren var ett äventyr vi alla såg fram emot. Tyvärr åkte vi rakt in i snö/dis och till en början låg dimman tung. Det lättade dock upp med dagen och slutligen var det hur fint väder som helst.
 
 
 
 
Det roliga med sällskapet var att det var en blandad kompott människor. Nisse och hans dotter Anneli är mina gamla grannar när jag var pytteliten och växte upp i Härslöv.
 
 
Av alla människor i världen så var min OV-kollega sedan 100 år tillbaka, Togge också med. Det är jag väldigt tacksam för. Jag hängde med Togge och Ulrika under någon dag när Anna och föräldrarna gjorde annat.
 
 
Lite andra sevärdheter.
 
 
 
 
 
 
Min ljuvliga fd granne på Vengatan var också med. Hon tog med sina två barn. Jag hängde med Alex och använde honom som personal shoper. 😂
 
 
 
Bird's nest
 
 
 
 
Hjälp mig att förstå detta!!!
 
 
Spännande stad som jag gärna besöker igen.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså. Ni allihop. Lika härliga! Fantastiska! /H

2017-03-24 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0