Fuck cancer

Mamma tappade sitt hår skitsnabbt. Jag var med och provade ut peruk. Skitsnygg! Jag testade den i julas. 

Mamma tycker att den kliar så hon använder mest sina 'turbaner'. 

Min väninna Inga Stolt somnade in den 24 september i cancer. Fy för vad jobbigt. Inga var min granne på Vengatan i alla år jag bodde där. Jag lärde känna hennes barn och barnbarn, barnens respektive och barnbarnens respektive. En underbar kvinna med en underbar familj.


Begravningen var vacker. Jessica sjöng en vacker sång som hon sjungit för Inga på sjukhuset. Marie, Carina, Jessica, Micke och Lotta kramades och tröstades. Tack finaste människor. I min värld är jag liksom 'en av er'. ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0