GBP

Jag bestämde mig. Nu skulle det ske. Inom Hälsomedicinskt Center och doktor Peter Ottosson som bars skulle checka av att jag var tjock. Jo, det var jag ju så det skickades en remiss till main-building för GBP som de facto ligger i Landskrona. 


De kunde inte ta emot mig inom 3 månader (ngn form av garanti) så jag skickades vidare till Aleris i Lund. 30/3-16 vägde jag 132,2 kg. 31/3 började jag på flyt.


Den 11 april blev jag opererad i Kristanstad. Då hade jag gått ner nära 10 kg har jag för mig.


Operationen gick superbra. Jag la ut en bild och mitt besked över mitt val på FB. Jag har sedan dess varit ytterst öppen med 'vad jag har valt att göra'.


Jag vet att jag är överdriven, men på torsdagen samma vecka började jag att arbeta igen. Jag mådde jättebra, så varför inte? 😃😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0